OMEGA OPTIX PARTNER
Přístup odepřen
HlavníMENU

Často kladené otázky

Potřebujete více informací nebo odpovědět na Vaše případné dotazy?

Pokud jste na našich stránkách nenašli informace, které potřebujete, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým zákaznického servisu je připraven vám pomoci s jakýmkoli dotazem či problémem. Můžete nám napsat na e-mail info@omega-optix.cz, nebo nám zavolat na telefonní číslo +420 326 920 011. Rádi vám poskytneme potřebné informace, poradíme s výběrem, či vyřešíme případné potíže.

Jsme vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 18:00 a uděláme vše pro to, aby vaše zkušenost s našimi službami byla co nejlepší.

Jak si objednat na
Vaší webové stránce?

Vložte požadované zboží do košíku a pokračujte v objednávce.

Jak si změním přihlašovací
jméno svého účtu?

Přihlašovací jméno je dané. Heslo si můžete aktualizovat v profilu.

Jak zjistím předpokládaný
termín dodání? 

Všechny produkty odesíláme do 24 hodin od obdržení vaší objednávky. 

Dají se produkty
objednat i telefonicky?

Produkty z platformy omegaoptixpartner.cz nelze objednat telefonicky. 

Je možnost reklamace,
vrácení zboží?

Ano! Zboží je možné reklamovat v průběhu 30 dnů od objednání.